środa, 15 maja 2013

NOTKA, WAŻNE!

Hej! Wczoraj spędziłam ponad 2 godziny nad zmienianiem i ulepszaniem wyglądu bloga. Mam nadzieję, że się podoba :)

Dodałam:

* dodałam do bloga zakładki:
   - bohaterowie (niestety jeszcze nie wszystko skończone),
   - fabuła (ale możliwe, że zrezygnuję z tej zakładki),
   - kontakt, gdzie znajdują się wszystkie możliwości skontaktowania się ze mną,
   - SPAM, gdzie możecie udostępniać swoje blogi,
   - informowani, gdzie możecie zapisać się do tego, abym was informowała o nowym rozdziale,
* po prawej stronie dodałam AKTUALNOŚCI, gdzie będą informacje o tym kiedy będzie nowy rozdział, itp.
* po prawej stronie dodałam również PROŚBY i bardzo proszę o przeczytanie tego.

Zmieniłam:

* szablon,
* nagłówek,
* kolor i rodzaj czcionki,
* zdjęcie w tle zmieniłam na jednolite,
* oraz powiększyłam szerokość bloga.

To chyba wszystko :) Spędziłam nad tym naprawdę dużo czasu więc mam nadzieję, że się spodoba. Proszę was również o ocenienie wyglądu bloga pod tym postem. To dla mnie bardzo, ale to bardzo ważne. Proszę was też o komentowanie innych rozdziałów bloga, ponieważ kiedy wstawiam na bloga nowy rozdział, oczekuję jakiejkolwiek opinii - pozytywnej czy negatywnej. Nawet nie wiecie jak chociaż jedno słowo potrafi zmotywować człowieka do dalszego pisania. Dziękuję wam również za te 700 wyświetleń, chociaż bez komentarzy nie jest to wielką satysfakcją... :(


Z góry dziękuję za przeczytanie tego i czekam na wasze komentarze.

4 komentarze: